2009/12/14

COMMERCIAL BREAK: Nagość w obronie lasów...


Nie od dziś wiadomo, że seks nadaje się do sprzedawania wszystkiego, z sobą samym włącznie.
Sami daliśmy się nabrać na pójście do Opery Narodowej głównie z uwagi na plakat, tygodniami zdobiący Dom Handlowy Sezam u zbiegu Marszałkowskiej i Świętokrzyskiej. O reklamach branży modowej, kosmetycznej, bieliźniarskiej, samochodowej nie ma co się rozwodzić. Mleko (czy też: idea jego zlizywania) też się daje sprzedać białym wąsikiem nad ponętnymi usteczkami. Ech.
Ale dziś przykład nagiej reklamy społecznej. Niedawno wzburzenie (a przez to i zainteresowanie) wzbudził damski biust zakryty krzyżem przez PETA w imię idei pomocy bezdomnym zwierzakom. Brazylijski oddział Światowego Funduszu na Rzecz Przyrody (bardziej znanego jako WFF, nie mylić z WTF :D) chwycił się ponętnych ciał w imię ratowania swych drogocennych lasów.
Czy do Was to przesłanie przemawia...? Bardziej...?

Peep! by QueerPop
  1. Hebius pisze... 15/12/09 01:19

    Reklama fajna, ale jak dla mnie przesłanie średnio czytelne.

  2. Anonimowy pisze... 5/2/10 11:03

    Z WTF nie powinno się mylić, ale WFF to też nie jest poprawny skrót od World Wildlife Fund...

  3. Anonimowy pisze... 29/3/10 15:13

    queerpop wróć!!

Prześlij komentarz