Zobaczyć Madonnę na koncercie i... już. Kolekcja gotowa. Kampania też.
Legenda głosi, że tak właśnie Marc Jacobs, dyrektor kreatywny marki Vuitton doznał olśnienia w kwestii toreb na wiosnę 2009.
Chociaż nie wydaje nam się, żeby Madonna kojarzyła się ze starą torbą, nawet jeśli markową. Ale w końcu dołączyła do szczytnego grona innych wiekowych ambasadorów marki jak Sean Connery, Catherine Denevue, Keith Richards czy Michaił Gorbaczow.
Na pewno niewielką kreatywnością wykazał się był fotograf sesji reklamowej, skoro pozwolił się Maddy rozkraczyć w półszpagacie, jak to ona ma ostatnio w zwyczaju.
Obiektywnie jednak zdjęcia (zwłaszcza nierozkraczone), udały się stylowo. Ciekawet tylko, że - w przeciwieństwie do innych bohaterów trawjącej od kilku lat kampanii, nazwanej przewrotnie A Journey - Madonna nie wygląda, jakby się dokądkolwiek wybierała...
Prześlij komentarz