2011/04/13

RED ALERT: Edycja w malwach

Taka trochę życzeniowa. Bo w końcu: gdzie ta wiosna...?
Dałem się zmylić na tyle, że w rozpędzie zatytułowałem ten post 'Edycja różana', co natychmiast wychwyciło czujne, hadeesowe oko (co widać poniżej). Rzecz o tyle zabawna, że malwy darzę wielkim sentymentem. No, ale widać, zupełnie co innego przykuło mą uwagę, a różaność dolnych kwiatków zmyliła do reszty...
Co nie zmienia faktu, że kurczę, gdzie ta wiosna...?

Peep! by QueerPop
  1. hds pisze... 13/4/11 19:56

    Chyba powinno być "Edycja malwiasta" ;-)

  2. timofieusz pisze... 13/4/11 21:36

    oczywiście. jakaś zaćma :)
    nawet chciałem tak napisać - ale nie wiem czemu, te kwiatki na dole jednak mnie zmyliły...
    rzecz o tyle śmieszna, że ja baaaaardzo malwy lubię :)

  3. hds pisze... 13/4/11 22:46

    Chłopię takie wiotkie, że idealnie to tych malw pasuje ;)

Prześlij komentarz